alinsmom_ Nurcantas65 28. haftadan beri NST’ye başlamıştı zaten demek ki Artık 15 günde bire düşeceğiz, Teşekkür ederim🌸
zkula Haftadan sonra 2 haftada bir çağırmaya başladı. 31 de gittim bu hafta 33 olduk yine gidicem bende tek haftaya ne zaman düşülüyo onu merak ettim