Kaderozy Busraapaydn01_ benim de 38 ama dediğiniz gibi sezeryan olacak Dr size gün vermedi mi sizinle günümüz aynı
5959lap Busraapaydn01_ benimde uygulamaya göre 39 tahmınım 27 gün kaldı 1 Ağustos’ta guk verecek nezaman verır blmym
Eftelya-129 5959lap benimde 39 kaldı 1 Eylül dedi doktor ama ne zamn doğar bilemem ikinci doğum ve aşırı bacak ağrısı yanması yürüyemiyom uzanamiyom geçmiyor sizde böyle oldu mu
aslanbeyy Günlerimiz aynı sanırım 31 Temmuz 40 haftalık oluyor doktor istersek suni ile başlatabiliriz dedi. Sizlerin ilk gebelik mi ? Nasıl planladınız , kendi gelmek istemezse ilk doğum 41 i beklesem mi 😕 [silindi] Kuzeymom_ Elisa24 Minnosannesi
Minnosannesi aslanbeyy benim 2.hamileligim ilki zorunlu sezeryan olduğu için bu da sezeryan olcak ayın 30unda nasipse 38+2 oluyor ve sezeryanim olcak
[silindi] aslanbeyy benim ilk gebeliğim ve doktor 41 haftaya (6Ağustos) kadar bekleriz dedi. Şu an normal doğuma engel bir durum yok suniyle ilk normal deneriz muhtemelen o tarihe kalırsa. Acil durum olursa zaten sezaryen 🫠
Kuzeymom_ aslanbeyy Benim 2. Gebeliğim ilk bebeğim tüp bebekti zorunlu sezaryen olduğum için bu gebelikte de sezaryen olucam 30 temmuza gün verdi doktorum 38+2 de doğum yapacağım hayırlısıyla inşAllah