birkimseee Kabızlıktan dolayi basur memesi çıktı sürekli için çamaşırı değiştiriyorum ve düz zemine oturduğumda aciyor, kremi sağlık ocağı yazar mı kızlar
Bettdemm birkimseee yazmıyor genel cerrahiye yöblendiriyor bir basur kremi var proctolog genelde hamilelere onu yazıyorlar yine de bir doktora görünün geçmiş olsun
Zeyzeykr birkimseee karabiber yemeyin,sıcak su ile ovalayın ve doktora gidin fitil verirlerse daha iyi olur anında yumşatıyo ve geçiyo ağrısı çocukluğumdan beridir kabızlıkla,hemoroitle mücadele ediyorum çok çektim valla bağırsakları hep sıkıntılıydı
birkimseee Hulo2105 benim bi kez kanlı geldi, afedsrsnz idrar yapsam bile sildiğimde islaklik kalmasın diye kan geliyor doktora gitmek zorundaym herhalde Doğumdan sonra geçer inşallah ya ilk kez başıma geldi böyle
birkimseee Bettdemm teşekkür ederim evet o ismi duydum ama doktora gideyim dayanamazsam kendi kendine geçmesini beklıyorum, maalesef tuvalete gitmeye korkar oldm
Hulo2105 birkimseee hafta ilerledikçe şişti benim de önceden vardı ama asla ne öyle büyüktü ne de kanamıştı. İllet resmen kendi de geçmiyor
Benimdunyam Hulo2105 benim de yeni oldu kanama henüz yok ama baş oarmak büyüklüğünde ilk defa oldu korktum açıkçası, normal doğuma engel mi bı bilginiz var mı acaba
Hulo2105 Benimdunyam kimisi engel diyor kimisi basurum var doğurdum diyor en iyisini doktor bilir bence herkesin evresi farklıdırı çünkü