Bugüne kadar kasıklarımda karnımda kasılmalar vardı ancak bugün itibariyle çok bir şey hissetmiyor gibiyim. Perşembe kontrolüm var kese için gideceğim. Progesteronum 22 çıktı geçen hafta çarşamba. Sizce bir aksilik var mıdır ? Yani böyle kasılmaların vs azalması normal mi ?