Bet0142 Benin kızımda 27 haftalık erken doğdu.75 gün kadar küvezde kaldık hiçbir ücret alınmadı.Sadece doğar doğmaz 3 gün içinde kimlik çıkartıp SSK’lı olmaları gerekiyor.Bazı hastaneler bebek bezi,mama,şampuan, ıslak mendil gibi ihtiyaçları aileden istiyor.Bizim kaldığımız hastane tek bir şey bile istemedi.Birde taburcu olduktan sonra Allah korusun herhangi hastalık enfeksiyon vb. birşey olursa bu kez ücret talep edebiliyorlar.