Babyybabyyy Kızlar gece 2 prilam içiyorum normalde bu kadar bulantım olmazdı. Ama bugün çok şiddetli bulantı başladı. Midemde ne varsa öğüre öğüre çıkarttım. Mide boş ama halâ bulanıyorum. 14 haftaya girdik. Biz çözüm varsa nolur söyleyin
Sakineoncu Babyybabyyy 18.haftada bıraktım prilam sabah 1 öğlen 1 ve gece uyurken 2 tane içiyordum o zaman daha rahat edersin doktorum öyle tavsiye etti
Fatmaacylnn Babyybabyyy benim de bazen öyle oluyor günde 7 8 kere hiç bişey yenememe rağmen çıkartıyorum normalde de çok bulantım oluyor ama bazen daha bi ayrı 😒