Kizlar şimdi benim 18 temmuz yumurtlama günüydü.14,15,16,18 temmuz değerlendirdik hatta 18 temmuz iki kere oldu farklı saatlerde. Ovulasyon testi falan kullanmadım kendim takvime göre uyguluyorum. Sorum şu ki eğer döllenme olsaydı yumurtlama gününden itibaren bat zamanına kadar kasik ağrısı vs olmalı mıydı? Meraktan catliyorum ama test için çok çok erken ama haftaya kan vermeyi düşünüyorum direkt. Yada Çarşamba günü kan versem çıkar mı acaba?