Leylaaa_46 idrar yolu enfeksiyonum hamileliğimin başından beri var kültür yaptırmıştım ama doktorum bakteri olmadığı için risk görmedi bol bol su içmem gerektiğini söyledi ilaçta kullandım ama geçmedi akıntımda sıklaştı ilk defa bu sabah külodumun çok ıslandığını görünce şüphelendim su mu akıntı mı anlayamadım belim ağrıyordu o da geçti herhangi bir ağrım yok şu an devam ederse doktora gideceğim