Sbhakcnn Merhaba anneler kaç gündür çok afedersiniz ama ishal im havalardan mı yoksa içtigim kan ilacından mı bilmiyorum benim gbi olan varmı
Gamze_dn Sbhakcnn 20 haftalik hamileyim asiri ishalim bildigin su gibi ya bagirsaklarimi usuttum yada su salgin var ona yakalandık.Kendi kendine gecmesini bekliyorum gecmesse doktora gidecem
iremsevinc Sbhakcnn ay aynı dert bende de var cumartesiden beri çekiyorum bide sancı yapıyor karnıma geçmezse yarına kadar bende gidicem
Elifaktsdnr1 Sbhakcnn 2 haftadır geçmiyo doktor serum verdi bağırsaklar için ilaç verdi ama fayda etmedi bana bol bol leblebi muz yiyorum
Merve_31 Sbhakcnn benimde dünden beri öyle sabahta istifra ettim salgın varmış bizim burda aciller dolu diyorlar bol bol su için sizde sıvı kaybı olmasın
Sbhakcnn iremsevinc banada arada agrı geliyo gidiyo wc ye girdikten sonra gidiyo agrı ama ishalim bi geçer gbi oldu bakıyorum bazen yine oluyo
iremsevinc Sbhakcnn bende şu an acile gidiyorum cumartesiden beri doğru düzgün bişey yemedm ne yesem çıkarıyorum su gibi istifra ediyorum 3 4 sürahi şu bitirdm dilim damağım küp kuru bayılcam artık
Tutaste_ Afedersin boyşe parca parca geliyorsa kabızmısız. Bende oyleydim isal sandım kendimi megerse kabızmısım. Hemoroidle ugrasıyorum şimdi . Ikınarak sadece yapabiliyorsan kabızssındır