Kızlar cumartesi sanırım denize gidicez ve benim adetimin ilk günü oluyor ilk gün olduğu için fazla yoğun bir kanamam yok çocuktan öncede tampon kullandım rahat oluyor fakat tamponların çeşitleri boyutları var diye biliyorum doğum yapanlar için farklı bir boyutu var bu sezeryan doğum içinde geçerli midir yoksa doğum türü farketmiyormu 🤔yada sadece kanama yoğunluğuna goremi almalıyım önceden normal boy yeterli oluyordu🤔