zehrauysll Kızlar 39+0 da sezaryen doğum yaptım 🥹 soruları olan varsa tecrübe ettiğim ve bildiğim kadarıyla cevaplayabilirim ❤️
delalmira zehrauysll bende 39/0 ama bebek 1.5 hafta geriden geliyor amniyon suyun sınırda dedi doktor perinatolojiye gönderdi ve kan istedi açlık tokluk
Esum48 zehrauysll ben de 38.haftadayim haftaya gun aldim. Sezaryen gunu gidince de yine ulteason oluyor mu yoksa direk ameliyat mi ? Bebegim makat gelis o yuzden sezaryen. Son kez bakarlar mia caba normal olur mu diye onu merak ettim
zehrauysll @delalmira benim de sınırdaydı, doğum olacağı gün bitmişti iyi denk geldi de hemen alındı sizde dikkat edin Allah yardımcınız olsun inşallah
zehrauysll @delalmira sezaryen planlandığı gün ultrasona girdiğimde bebeğin suyu bitmiş diyip acil aldılar
zehrauysll @Zeyna_12 bebişin gelişimi önden gidiyordu doktor 40. Haftayı beklemeye gerek yok 39 a planlayalım dedi son gün kontrole gittiğimde de suyu bitmişti diye hemen alındım sezaryene🥹
zehrauysll @Momybaby teşekkür ederim 🩷 ameliyattan sonraki ilk 3 saat hala uyuşuk oluyorsunuz zaten kum torbası da koyuldu bana. Sonrası biraz zordu ama dayanılmayacak gibi değildi kendinizi korkutmayın 🫶🏻
zehrauysll @Esum48 beni son kez ultrasona aldı doktorum, arkadaşımın farklı bir hastanede oldu doğumu o da sezaryen, onu da aldılar ultrasona sizde nasıl olur bilmiyorum
nurlique Suyunun bittiğini ya da azaldığını fark ettiniz mi siz acaba yani su gelmesi gibi akıntınız oluyor muydu?
zehrauysll @nurlique biraz biraz olmuştu ama ben onu su diye düşünmemiştim günlük ped kullandım hep ondan anlamamış da olabilirim