Kızlar 12+4 haftalik hamileyim aşırı derece bir halsizlik var üzerimde. Kalkayim birşeyler yapagim kendimi salmayayım diyorum ama devam edince anında tansiyonum düşüyor.
Çok yoruldum bu durumdan mide bulantısı bir yandan halsizlik bir yandan mahvetti beni. Kolumu kalrirmya zerre halim yok
Sizde durumlar nedir. Nasıl çözüm buluyorsunuz halsizliğe neler yapıyorsunuz ?
Çarşamba günü randveum var vitamin ve yazdırayım doktoruma bari