Esradr34 Merhabalar şuan tam 5 haftalık hamileyim perşembe günü yani 5 +4. Ken doktor randevum var sizce kalp atışı duyulur mu birde doktora ne sorabilirim neler yapılması gerekir
Hilalcgl Esradr34 bende 5+4 üm haftaya salı randevu aldım kalp atışını duymak için şuan kese gözükür bence sadece
Mervealya1992 Esradr34 ben gittm ama bısey gozukmemişti 10. Gun ıcınde tekrar gıdıluyor ya ozaman 7 haftaya denk geldi bebekte kalpte gozuktu sen bılırsın ynede ama bu haftalarda bısey yapılmıyor
2pembikeller1 Esradr34 bence 7. Haftayı bekle. Şimdi bişey yoktur kese tek görünür. 7.haftada en azından bebekte görünür kalp atışı da görünür. Tabi yine sen nasıl istersen. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
Dinlemeyiseven Esradr34 kanlarına baktırman gerekiyor bence ben gittim mesela tsh yüksek çıktı ilaç başlandı 5+6 yım şuan , kalp atışı içinde sonra git ama kanlarına baktır bence
Esradr34 Dinlemeyiseven bende sırf o yüzden gitmek istiyorum nedense bacaklarımda morluk çıkıp gidiyor bir kere de düşük yaptım
Melekannedi Esradr34 5 haftada keseyi görebilirsin 6 haftada bazen 7 haftada kalp atışını duyabilirsin bebek biraz daha büyüyünce🌸
Melekannedi Miray01 Tasya çok fazla değişen bir şey olmaz gitsende duyamasın kalp atışını bazen 6 haftada bile duyamayanlar var ben 7+6 da duydum mesela çok erken duymadım