merhabalar. aşılama günü üzerinden 17 gün geçti ve benim 25 temmuz regl günüm. çok araştırdım genelde aşılamadan 14 gün sonra regl tarihi oluyormuş. benim ki 20. güne felan denk geliyor. ve ben 14. gün test yapmıştım negatif çıktı. reglimi mi beklemem gerekiyor? tam anlayamadım. aşılama yapanlar aşılamadan kaç gün sonra regl olduğunu yazabilir mi ????