5 gündür belim alt bölgemde aşırı dayanılmaz bir ağrı var ilk zamanlar hafiftir şu 2 gündür dayanılmaz bir acı ağlıyorum artık doktora 1 hafta önce gittiğim için 15 gün dolmadan yeni randevu vermiyorlar acilden gitsem bakarlar mi bir de ben hep okudum bu durumda bebrk aşağıda olabilir diyorlar ama ben karnımda hissediyorum hareketlerini normal oynuyor 29 haftalık bu agri neden başına gelen var mı lütfen bir cevap verir misiniz