Sabah 10 gibi gittiğim doktor kontrolümde 1 santim açılmam vardı eve geri geldim kısa süre sonra nişanımın geldiğini farkettim aradan 2 saat geçtikten sonra bir anda suyum geldi 2 saat kadar kasılmalarımı evde karşıladım hastaneye gittiğimde hala açıklığım 1 cm idi doğumhaneye alındım 10 saatlik kasılmalardan sonra ebelerin müdahalesiyle yorucu ve zor bir doğumum oldu dikişlerimde biraz fazlaydı ama herşey selli yağmur gibi bir anda gelip geçiyor oğlumu kucağıma aldığım an mucizevi bir şekilde yaşadığım acıları anında unuttum rabbim öyle bir güç veriyor insana şu an 20 günlüğüz oğlumun bir gülüşü dünyaya bedel yine olsa yine aynı acıları çekerim hatta seve seve çekerim ne kadar zorda olsa en fazla 2 güne ayaklanıyorsunuz hiçbirşey yokmuş gibi hayatınıza devam ediyorsunuz normal doğumdan asla korkmayın zorda olsa emin olun herşey anlık 💙💙