Tturcan Fyzaismail 5+2de keseyi gördük. Cuma günü de kalp atışı için gideceğim canım. Senin kaç haftalık şu an
Hasdilq Fyzaismail gittiğimde daha kese oluşmamıştı beta 627 ydi sonra randevu bulamadım bir kadar gittiğimde 8 haftalık olmuştuk şimdi 12 olduk cuma gidicem
yaasemin Fyzaismail gebelik testi yaptım sağlık ocagında kan verdim ertesi günü randevu alıp gittim 5 haftalıkmış şimdi olduk 28 haftalık😅