2Princess1Mom 14+3 haftalık ultrasonda 13+2 gözüktü. Cinsiyeti söylemiyorlar devlet hastanesi. Ne olduğunun bir önemi yok ama çok merak ediyorum. Çok da net değil fotomuz. Anlayan, tahminine güvenen bakabilir mi rica etsem?
Canlarrr 2Princess1Mom devlet maalesef bu konuda insanı gıcık ediyor. O haftalarda bende gittim söylemedi. Özel söylemişti .
Canlarrr 2Princess1Mom ben kesinlikle anlamam ama keseniz benimkine benziyor benimki oğlan sizinkide aynı olabilir ama kesinlikle bilmiyorum:)
2Princess1Mom Canlarrr Özelde çok pahalı kuşum ya ilk çocuğu özelde yaptım 4 sene önce buna yetişemem bir muayene olmuş 1500 tl 😥 Eninde sonunda söylücekler ama içimdeki merakı bastıramıyorum
2Princess1Mom Merve_kucuk 14.09.1998 doğum tarihim 12 Nisan son adet günüm. Muhtemelen 25 nisan gibi hamile kaldım çok net bilmiyorum
Canlarrr 2Princess1Mom öyle cnm doğru bende özele muayeneye gidiyorum ama devlette doğum yapmayı düşünüyorum çünkü gerçekten aşırı maliyetli
2Princess1Mom melike81_ Tek kız diyen sizsiniz bakalım 🤭 hala öğrenemedim 17+3 olduk teşekkür ederim yorumunuz için 🥰