GozdeKB bugün kan verdim. Sadece idar testi pozitif çıktıktan 10 gün snra gittim.kese 0.8 ml diyo bebeğin olmamsi normal geç döllenme reglin düzenli değil dedi. Bnde korkuyorum açıkçası. Kızımın belgelerine baktığımda 6+4 te 5.2 ml mis kesesi bunda sata göre 6+6 ama 0.8
İnsalla geç döllenmedr ikimizde görürüz
Siz tekrar nezaman gideceksiniz