cigdemusta07 Lina_06 bende de olmuştu ama korkma sen doktora danış yine normal dedi benim doktorum inşallah bir şey olmaz
Minikmucizem21 Lina_06 korkma benimde oldu ama her hamilelik farklı m doktoruna yada acile git yinede
fairytale_ Lina_06 normall canım kimisi yerle:!3 kanaması goruyor o zamanlardabende kanama duvarı vardı doktorum onceden demıstı lekelenme gorursun iki gün onu atmıstım lekelenmeyle ama ilk gebelıgım oldugu ıcın hemen gıtmıstım doktora sorun yok demıstı progestoran kullandırdı dusuk olmasın dıye
Lina_06 cigdemusta07 canım sende kaçıncı haftada oldu bide bel ağrın karın ağrın olmuşmuydu biraz beni bilgilendiririmisin lütfen korkuyorum 🥹
Lina_06 Aysegll12 peki hemen doktora mı gittin canım ne yaptın belinde karnında ağrı varmıydı kaç haftalıktı
Aysegll12 Lina_06 doktorumu aradım kana döner ve artarsa hemen gel dedi o gün bekledim artmadı sonra içim rahat etmedi eve yakın bir kliniğe gittim doktor bebeğin kalp atışlarını falan dinletti bi sorun yok dedi ama karın ağrım vardı belim ağrımıyordu canım
Kardelen_gungor1 Canım bemde kahverengi iki gün sonra koyu kırmızı geldi doktora gittim normal olduğunu söyledi acildekş ebelerde açık kırmızı olmadığı sürece korkulcak bişey yok demişti ben 6+6 dayım
fairytale_ Lina_06 doktor söylemeden içme canım ben vajinadan kullanıyordum ama sen yınede doktoruna sor belkı kullanmana gerek yok dıcek
Kardelen_gungor1 Ara ara regl ye benzer ağrılarım kasıksa batma oluyor doktorum normal olduğunu söyledi zaten biz 6+1 de kalp atımına gittik herşey yolunda dedi çok şükür hepimizde sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🥰
Kavun Lina_06 Lina_06 bnm de bugün 5 hafta oldu ve 2 gündür lekelenmeler var hatta bi tanesi kırmızıya dönüktü kasık ve belde de ağrı var birazdan doktora gideceğim bir şeyler ters gidiyor gibi ama bakalım hayırlısı olsun. Sizde durum ne gittiniz mi doktora
Lina_06 Kavun ne dedi doktor bende kırmızı leke gelmedi kahve leke gelmişti ikiz kez şuan ben 5+6 haftalığım iğne vurdu bana düşük olmasın diye progestan ilaç verdi şuan hiç sıkıntı yok şükür haftaya perşembe tekrar gitcem
Kavun Lina_06 ikinci gebeliğim ilki de 16. haftada düşmüştü hem de plesenta yapıştığı için acil ameliyata almışlardı bunu 3 temmuzda aşılama yapmıştık ama bugün dış gebelikten şüphelendi 5+0 bhcg 799 yarın tekrar muayene edecek korkuyorum