Rabiul Ebbruc tamam canım teşekkür ederim bende dolaptan çıkartmıştım sağım yapana kadar ılıması için ondan sonra birleştirme yaptım. Bundan sonra eşit olduğunda birleştiririm ama bozulmamıştır muhtemelen düzeldi çünkü
Ebbruc Rabiul bence riske atma onu kullanma , çünkü oda sıcaklığına geldiğinde onun kullanılması lazım tekrar dolaba girmesi zararlı o şekilde . Dolapta aynı soğukluğa gelince birleştirmen lazım oda sıcaklığında değil bebek sonuçta sıkıntı olur
Julej Rabiul üzerine eklemeyin süt farklı poşetlerde biriktirin gün sonunda ya da soğuyunca birleştirin
Ebbruc Rabiul evet yağ ama ben dolaptan çıkarıp oda sıcaklığında beklettiğin için söylemiştim kullanma diye dolaptan çıkarıp tekrar dolaba koymayı önermiyolar çünkü ama sen bilirsin tabi ki
Hellili Rabiul sütünüz bozulmamış ama yine de ekleme yapmasanız daha iyi olur bu üzerindeki pürüzler de sütün içindeki yağlar yani sütü süt yapan besinler soğuğun etkisiyle böyle olmuş benim bebeklerim de küvezde kaldı ben de çok sağdım sütüm bu hale geliyordu bende bilmediğim için süzüyordum doktorum kızdı bu yüzden bana
Rabiul Hellili evet öyleymiş canım teşekkür ederim bilmiyordum aynı ısıya gelince birleştirme yapıcam üstündeki yağ çok faydalı 🙈
nih Rabiul bozulan süt kokuyor. koku yoksa bozulmamıştır. bu genelde sütün yağından oluyor, ısınınca yok olur