hepoyleolurzaten__ H4assask Hiç bir sorun yoksa girmez diye düşünüyorum 37 hafta normal doğum haftalarindan
Hiranurunannesiii H4assask 37+2 de 3150 gram normal doğum yaptım, küveze girmedi. Bebeğin kilosu, gelişimi iyiyse girmez inşallah. Zaten 37.haftadan sonrası normal doğum zamanı kabul ediliyor.
dilaraulusoy H4assask bende 37+0 da doğum yaptım sarılık olmasaydı girmezdi girmeyebilir. Ama ben 3 doz ciğer geliştirici vuruldum
canvecanan H4assask Benim kızımın cigerlerinde bir sıkıntı yoktu yani gelisimini tamamlamıştı belki sizin bebeğinizi onun için alabilir küveze Drlar daha iyi bilir yani ama hiç dert etmeyin önemli olan onların sağlığı inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız🤲❤️
Dinlemeyiseven H4assask yenidoğan hemşiresiyim haftanız gayet güzel bebeğin gelişim solunum sıkıntısı yoksa yanınıza gelir bebek hayırlı olsun
Gul2808 H4assask canım hiç korkma haftan gayet yerinde solunum sıkıntısı felan olmazsa bebek yanina gelir hiç Merak etme ☺️ ben 39 haftalık 3700 doğum yaptım solunum sıkıntısından kuveze girdi.gelinimiz 36 haftalıkken doğum yaptı 2500 kilo bizden önce eve geldiler 😂 sen düşünüp de bebeği stres yapma 😍