Khumara Kizlar 12+6gunluk hamileyim hafif nezle oldum burnum akiyor atesim yok bebeye zarar verirmi?🥺
eylulmucizem_ Khumara benim tam 12 hafta bitince boğazım ağrıdı. Ev yapımı sirke 1 kaşık içtim her gün. Şuana kadar bi zararını görmedim. Nane limon içe bilirsiniz. Zarar diyenlere de inanmayın
Mhtpdrmz06 Khumara neden zarar versin. İlk gebeliğimde 9 ay boyunca griptim burnum kırmızı gezdim. Senin grip olman bebeğe nasıl geçebilir ki hiç hastalanmayacak mısın doğurana kadar
Khumara eylulmucizem_ tesekkur ederim bende kac gundur iciyorum sadice bebekde kusur olustururmus diyolar grip ondan korkuyorum🥺
eylulmucizem_ Khumara hafif gripin zararı yok. Ağır geçmesze bence sorun yok aksine bebek bağışıklık kazanmış oluyor
Mhtpdrmz06 Khumara sen hafif nezle oldum burnum akıyo bebeğe geçer mi demişsin ateş sormamıssın ki. Ateşi bilemiyorum dikkat etmekte fayda var tabiiki