Bugün kontrolümüz vardı, 2. Kez nst’ye girdik. Çok hareketliyiz maşallah ❤️
1920 kilomuz 43 cm boyumuz var.
Gebelik şekerinden etkilenmediğimiz için mutluyuz 😊
Bebiş ters ayaklarının üstünde duruyor hala bakalım ne olacak 😀
Durumlar bizde böyle, sizlerde nasıl 🌸