Hanımlar 11 aylık bebeğim var emziriyorum ve doğumdan sonra reglim hep düzenli oldu. 7 temmuzda oldum en son. 13 temmuzda bitti bu arada iki kez birliktelik oldu(geri çekilme yöntemi ile) dün tekrardan regl gibi oldum. Bu ne demek oluuro şimdi. Bi hafta da hamilelik olur mu, yerleşme kanaması mı oldum yoksa. Şu an normal regl gibi kanamam devam ediyor. Çok yoğun değil reglim son günleri gibi. Ben ne yaşıyorum şu an 🙄