Esra_metehan34 Kızlar merhaba ben doğum yapalı 5 gün oldu süt parası bir de bişi daha vardı hatırlayamadım nasıl alınıyor acaba bilgisi olan var mı
3_oglan_annesi Esra_metehan34 süt parası eşin hesabına yatiyo doğum parası ise bir iki ay içinde anne adına yatiyo e dewlete girip doğum sorgulama gibi bı yazı var oraya bakın ona göre PTT de veya hesaba aktar varsa aktarıp cekersinz
Esra_metehan34 Evet doğum parası da olabilir tam hatırlayamadım PTT yatamıyordu ama hesap no olunca aktarılıyordu doğumdan ne kadar süre sonra acaba onu merak ettim