Benimde keseye göre 4+2 günlüktü bebek görünmüyordu ondan bir hafta önce de kese görünmüyordu zaten şimdi bi kaç güne tekrar gideceğim üzerinden 2 hafta geçmiş oluyor bebek görünürse kalp atışlarını da duyarız inşallah normal yani bunlar erken zamanlardayız daha