Huzur55 canım bende gebelik düşündüğüm dönemlerde idrar yolu enfeksiyonu yaşıyordum 2,3 ayda bir tedavi gördüm. Geçmedi bir türlü. En son hamile kaldığımda bile tedavi görüyordum. Doktora sordum antibiyotik ilaç kullandım sıkıntı olurmu bebekte diye. İlk dönemlerde ya hep ya hiç kuralı oluyormuş. Allaha şükür sıkıntı yaşamadım. Tedavini ol bol su iç . Hamileliğe engel değil. Hamileliği düşündüğün dönemde ilaç kullanmazsan daha iyi olur bence . Herşey gönlündeki gibi olsun inş.