bilgeeS Yenidoğan toplam 6 takımı oldu hastane çıkışıyla beraber 5 tanede 3 ay alt üst takım aldım yeterli mi
Annecik02 bilgeeS valla ben 7 tulum aldım 3 alt üst takım aldım 2 müslin battaniye aldım iç atlet aldım 7 tane… kollu kollu kolsuz karışık 9 zıbın ve alt aldım.. 3 çorap aldım başka da bişey almadım.. lazimli bişey olur mu başka aklıma gelen bişey olmadi