Zeynepazraa 36 haftalığım çatı muayenesinden korkuyorum. Siz kaçıncı hafta da muayene oldunuz ve nasıldı ?
zeynosileannis Zeynepazraa 36 da oldum sanırım. Korkacak bişey yok acıtan bişeyde değil zaten ama kendini kasmamak lazım serbest bırakınca hemen bakıyor doktor
Slnspt Zeynepazraa 37+6 da oldum hiç acımıyor saniyelik zaten kasmayın kendinizi rahat bırakın uzun süren bişey değil ☺️ sonrasında ne acı ne ağrı ne de başka bişey olmadı bende 🫠 doğumuda tetiklemedi ☺️
esdemiralay zeynosileannis olduktan sonra herhangi bir doğum belirtiniz oldu mu acaba ya da ne zaman doğum yaptınız ?
zeynosileannis esdemiralay doğum belirtisi olmadı biraz kasık bölgesinde ağrı oldu 2 buçuk hafta sonra doğum oldu yani tetiklemedi doğumu
_merve11 Ben 38 haftalıkken oldum altımda zonklama oldu ilk sorna kan geldi ikinci gün kan kesildi leke şeklinde geldi benimki bugün ikinci kez çatı muayenesi oldum bunda ağrı hissetmedim ama yine kan geldi doktor olur dedi
_merve11 Kendini kasmazsan acı hissetmiyosun ben bugün ikinci çatı muayenesi oldum kendimi kasmadim acımadı