Kızlar eşimle bi yanlışlık oldu bi kere yanlışlıkla içime boşaldı. O gün bugündür ya hamileysem diye düşünmekten çıldırcam. 7 aylık bebeğim var. Adetime 6 -7 gün var erken gebelik testi yaptım bu sabah sonuç böyle silik bi çizgi çıktı. Test mi yanlıştır yoksa hamile miyimdir acaba ya :( 
:(