Ruhummavi Ne güzel herkes hamur işi ve karpuz yiyebiliyor. Ben gebelik şekeri korkusuna şekerin ş sini ağzıma sokamıyorum. Yani yersem bir dilim karpuz şeklinde yani sanırım her şey normale dönünce tekrar tatlı falan yiyebilirim gibi geliyor 😥
Minejjan yulaflı omlet 7 adet zeytin bir dilim peynir yarım domates bi kase yoğurt 🙏✨ 2 bardak çay ☺☺
Letubra Ruhummavi aynen bende öyleyim yemiş olmak için yiyorum. Bu sabah gazoz ekmek ve zeytin vardı yeter😄😄
DenizBatus Sadece bal kaymak yiye biliyorum yumurta asla yiyemiyorum 12 haftadayim bulantılarim azaldı ama tam geçmedi et tavuk yumurta asla yiyemiyorum 🤢
Razismom Alkar tadı olarak aman aman değil ama.. Hem kabızlığı önlüyor hemde bebeğe sağlıklı kilo aldırıyor..
Gebesasli Alkar önceki gibi sık değil ama bazen oluyor biraz fazla kaçırsam ya da ağır bir sey yesem sonu kusmaya gidiyor
mervegulerktas Alkar tavada peynirli,dereotlu deneyin biraz su ya da süt ile çırpınca yerken bunaltmıyor sanki 😬bazen kuru fesleğenli peynirli yapıyorum fresh oluyor
Alkar alsar11 ben 22. Haftada hala o durumdayım ama sizin umarım en kısa zamanda geçer ve dilediğiniz gibi yersiniz
Fundaaaaa Alkar hamilelikte yoruyormuş kızımda anladım ilk iki hamileliğim çok iyi geçmişti 3. Aydan sonra ama 5 aylık oldu hala herşey karman Çorman kız anneyi yoruyormuş gerçekten 😁🥲
Alkar Letubra doğumunuza az kalmış şükür en azından sağlıklı beslenmişsiniz doğumdan sonra daha rahat yersiniz