33+6
Geceden beri hareket etmedi diye doktora gidecektim. Sabah hareket etti ama güçsüz bence. Eskisi gibi sert sert tekmeler, yuvarlanmalar değil de minik kıpırtılar, yavaş dokunuşlar oldu.
Hareket etmesi yeterli mi yoksa güçlü bir hareket olması mı lazımdı? Doktora gideyim mi?