Dün arkadaşlar ile oturuyorduk şuan 34+6 haftalık bebeğim ,artık ağırlaştım uyumak zor sıcaklar yıpratıyor o yüzden 40tan önce gelmesini isterim falan dedim ,agustosun 27de kırkı dolmuş oluyor ,arkadaş dedi ki 40tan önce gelen bebeklerin bakımı zor oluyor öyle bir şey yok ya 36dan sonra normal bebek gibi dedim hayır dedi bakımı daha zor dedi ,öyle bir şey var mı ?