Kızlar gitmedim çünkü sancılarım kesildi doktoru aradım dedim durdu sancılarım, o da yalancı sancı olabilir bu dönemlerde çok normal dedi. Gece daha beter oldu, doktorun dediği üzerine progestan içip uyudum şimdi yine bir şeyim yok. Sonradan bu yazıyı okuyan olursa, sakin ol arkadaşım.. yalancı sancı denilen şey korkutsa da bir süre sonra geçiyor. Dk ve saat tutmak önemli dedi doktor. Benimki düzenli değildi. Şiddetliydi ama bir düzeni yoktu. Eğer düzenliyse gitmek lazımmış doktora