Kumsalege Kızlar 5+5 olduk bugün Bi kaç gündür sabahları bulantıyla uyanıp su yada safra kusuyorum mide boş olunca zararı var mı acaba. İki gün sonra muayeneye gidicem tam altı haftalık oluyor inşallah görebilirim 🙏
Kumsalege Kumsalege doğru düzgün bişe yiyemiyorum bebeğimi vitaminsiz bırakmaktan korkuyorum kendimi zorluyorum ama olduğu kadarıyla yemeklerin kokusu bile kötü etkiliyor
mervemurat16 Kumsalege bir zararı yok ama kusarken kasmayın kendinizi çünkü tahriş olur boğazınız ve kanayabilir.Tavsiyem sabah kalkar kalkmaz bir leblebi veya ekmek kırıntısı yiyin biraz midenizi bastırır
Mervealya1992 Kumsalege ilk bebegmde bende hep safra kusardım mıdem boş olduqu ıcın cnku onda hıcbısy yıyemezdım yatak odamda komıdının ustunde hep cubuk kraker tutardım tek o iyi gelıyordu bebege bısy omaz ilk 3 ay zaten senın kan depondan beslenıyor bı sıkıntı olmaz merak etmeyin
Xxmmyy Kumsalege ilk üç ay bebek sizin mevcut depolarınızı kullanıyor zaten vitaminsiz kalır mı diye düşünmenize gerek yok ilk 3 buçuk ay korkunç bir kusmam vardı sadece midemi bulandırmayacak hamur ekmek gibi şeyler yiyebildim
Kumsalege Mervealya1992 teşekkür ederim canım🥰 bende olduğu kadar bulundurmaya calısıyorum ama ona rağmen kesmiyor tutmuyor