Aylaa123 RavenV ben normal düşük bel kilotların 2 beden büyüğünü aldım onları kullanıcam hamile kilodu almayı gerek görmedim
lidyamom RavenV trendyoldan aldım yazınca direkt başta çıkıyor 3lü olanlardan yüksel bel, gerçekten hayat kurtarıyor çok rahatlar başka bi şey giyemiyorum eski çamaşırlar bir süre sonra çok kötü oturup acıtıyor zaten
qusel Ekstra hamile kulotuna çok ücret vermek bana mantıksız geliyor çünkü fiyat farkı var. Direk büyük beden alıp rahat rahat giyiyorum
drn5410 RavenV fouraa diye bir saticidan 239a 7li yüksek bel xl almıştım 14 haziranda şimdi 399 olmuş 1 ayda ama memnunum
cakiripekkk RavenV kendi bedenimde 1 beden büyük yüksel bel külot aldım bende sorun olmadı ama en iyisi penti çamaşır da bence
Lumlum RavenV ben e bebekten aldım ucuzdu da güzel de annem de bir iç çamaşırcıdan almış mersenize e Bebek’e göre daha pahalı ama çok daha iyiydi bulursanız alın derim
nazel123 Canım e bebekte indirim vardı üç al iki öde diye ben çok memnun kaldım yüksek bel yazanı alırsan çok rahat edersin Bak bu😊
nazel123 Birde göbüş kısmı çapraz olanı var ondanda aldım sıcakta karnıma kadar çıkmasın dersen ona bak
Mavisevenbiri RavenV hepsi burada da nicoletta satıcısı var hamile kilotları çok iyi hem karnını iyi kapatıyor yüksek bel yani 5 li falan satılıyor fiyatı da uygun