Kızlar 24+1 haftalığız normalde kızım çok fazla hareketli bir bebek ama 2-3 gündür pek oynamıyor ve adet sancısı gibi sancım oluyor arada sırada büyüğü için olduğunu düşünüyordum ama bu durum beni tedirgin etmeye başladı doktoruna yazdım gece bu hafta yokum şehir dışındayım ama bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum dedi haftaya salı randevum var. Napsam acaba arada sırada oynuyor vuruyor ama eskisi gibi değil hiç 🙁 kıpır kıpır hareket yok gün içinde bir kere iki kere anca vuruyor zorlayınca