drn5410 3 haftadır bende mantardan çekiyorum 2 kutu fitil banamısın demedi şişlik kalıntı akıntı hepsi var ptsi doktora gidicem krem fln ne varsa alıcam artk özellikle geceleri benim çok kötü oluyor sirke pamuğa döküp sürdüm yaktı ama iyi geldi yani kaşıntıyı fln aldı ama kesin çözüm olmadı bu ara karbonatı su ile karıştırıp pamukla sürüyorum o da yakıyor ama kaşıntıyı alıyor bütün gün rahat ediyorum gece tekrarlıyor tekrar sürüp yatıyorum . O beyazlık gittik ama kalıntı ve şişlik var onu da ellememeye çalışıyorum yara oldu bence zamanla geçer diye düşünüyorum gün içinde de yıkama yapmıcam bakalım nasıl olcak 😟