drn5410 Rica ederim umarım bir faydası olur ..
Ben kendim yurtdışındayım Tr de sade olarak hangi kefir markası iyidir bilmiyorum..
Ben kendim süt ve süt ürünlerini çok sevdiğim için kefiri ayrı seviyorum o yüzden 500 ml günlük tüketiyorum..
Hem bebeğin gelişimi, kilosu için hem vücut için çok iyi bir besin ve tok tutuyor herşeyden önce 🥹
O yüzden kefir iyi gelir bir süre tüketin 200 ml de olsa günlük 🌸