Zuluf_03 herkese göre değişir tabi ama bence her anlamda normal doğum.
Mesela bebek doğunca yanağınıza değdirmeleri ile göğsünüze yatırıp tentene temas yaptırmaları çok başka bişi.
Ağrıyı sancısı çekiyorsunuz bitiyor. Ama dikişlerin acısı ağrısı, desteksiz kalkamamak, bebeğini tek başına kucağına alamamak, snr 6 ay dikiş üzerinde hissizlik, en küçük soğukta ya da ağır bişi kaldırdığınızda sızlaması. hastaneden tekerlekli sandalye ile çıkarılmak…
Herkesin vücudu başka o yüzren cinsellikle ilgili birşey diyemem ama bence cinsellikten önce gelen şeyler var… sezaryen olup vajinası genişleyen arkadaşım var. 🤷🏻♀️
Hiç bir sıkıntı yoksa, yapılabiliyorsa normal doğum derim. 7 kat kesiliyorsunuz ve iyileşse bile asla eski hali gibi olmayacak.
Yani seçim sizin 😊