Cisem21 Adetim gecikti ama ne adet sancım nede gebelik belirtim yok bu şeklde ögrenen oldumu belirtisiz
meinbaby_ Cisem21 eczaneden test alıp yaparsanız çıkar sonuç :) benimde normalde bugün 7. Gün ama erken yakaladım . Adet günümde test yaptım çift çizgiyi gördüm
Merve_kucuk Cisem21 Her ay düzenli adet oluyorsanız eğer hamile olabilirsiniz herşey gönlünüzce olsun 🤍
Cimenn1223 Cisem21 kuzum en büyk belirti gecikme ztn ilk kizimda 9 gün gecikmem vardi kürtaj oldgm icin gecikmelerim oluyordu ihtimal vermedim kizimi ögrendim 2 bebegimde de 2 gün gecikmeyle sdce göğüs hassasiyetiyle öğrendm
Cisem21 meinbaby_ ama belirtim hiç yok normalde adet sancımı rehl günümden önce olurdu aksine 7 gün gecti
Merve_kucuk Cisem21 Bilemiyorum korunmasız ilişki olduysa gebelikte olabilir ama bunun yanı sıra stres sıkıntı hava değişikliği şehir değişikliği kullanılan ilaçlar da etki edebiliyor. Test alıp denemeniz daha iyi olacaktır ☺️
Papatyacicegi Kayra48 tebriklerrrr ❤️❤️❤️ Allah sağa Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ benimde adetime 6 gün var bugün test yapmayı düşünüyorum ümidim yok ama darısı başıma 😁
Kayra48 Cisem21 biz planlı yaptık canım zaten bekliyordum başım döndü midem bulandı şüphelendim test verdim pozitif çıktı