Sivas58-46
Eğer çalışma hayatına donecekseniz hem elektrikli hem de eller serbest alın derim. Elektriklinin çekimi iyi ama sürekli kabloya bağlı olmak güzel değil. Eller serbestte işini yaparken sagimini da yaparsın. Eğer ki evde sürekli emziricem diyorsanız almaya gerek yok. Bebeğin emisine göre süt ayarlanıyor zaten memeler. Ha illa alayım sütüm artsın diyorsanız farketmez bence. Maksat sağım yapmak. Eskiden makina yoktu elle sagilirdi sonuçta.