nununundunyasi Sivas58-46 bebebao elektrikli aldım, henüz kullanmadım tabii ama yorumları çok iyi. Çekim gücü yeterli, eller serbest modunda çalıştırabiliyosun sen başka işlerle de meşgul olabiliyosun o ara bu özelliği epey cezbetti bence kurtarıcı bir ürün
Aysegul166 Sivas58-46 elektrikli rexon marla kullanıyorum uygun birşey arıyorsan harika trendyolda 250₺ ye almıştım şuandada o civarlarda
Umutmirzainci Elektrikli tabii ki daha iyi Daha önce kullandığım için elektrikli lansinoh aldım öneririm.Tekli aldım 🤝
Havvadmrsnl 1kb1ra merhaba bende kişi markasının aldım kullanmadan önce nasıl yıkadınız bi de hastane çantanıza koydunuz mu?
Kelebegimmm benimde oneriye cok ihtiyacim var gercekden.ilm cocugumda ilk gunlerde sut konusunda cok zorlanmisdum.tabiiki elektrikli can kurtaricidir ama yorumlara bakinca heo bir sorun vardir illa🥲
Annecik02 Kelebegimmm ben dün hepsiburada dan sipariş verdim sağma makinası ikili 600 TL yorumları falan da çok iyiydi hem şarjlı hem elektrikli
esows Bende bebebao eller serbest giyilebilir pompa sipariş verdim henüz gelmedi ama yorumlara bakarak aldım herkes memnun
simsekannesi Aysegul166 merhaba bende bu makineye baktım da çok ucuz olduğu için düşündürdü memnun musunuz
lidyamom Aysegul166 onu bende favorilerime ekledim alıp almamakta kararsızım daha doğrusu pompa kesin olarak gerekli mi onu da bilmiyorum Bi zorluğu oluyor mu sağım da size ve sütü artırıyor mu sizce
Filiz-02 Sivas58-46 ben elektrikli aldım kullanmadım daha ama denedim baya iyi çekiyor trendyoldan 500 tl aldım
Annecik02 Sivas58-46 manuel almıştım aczaneden daha önce sağım yapması çok yorucu elin ağrıyor bı sure sonra.. daha dün hepsiburada dan sipariş verdim sağma makinesi hem şarjlı hem elektrikli çalışıyor ayrıca 2 li acayip de uygun fiyatlı 600 TL kullanıcı yorumları falan da çok iyiydi yarın falan gelir benimki doğuma 20 gün var çünkü
Aysegul166 simsekannesi çok memnunum bende ucuz diye tereddüt etmiştim burdan biri çok memnun olduğunu söyledi öyle aldım
zeynosileannis Sivas58-46 trendyolda acura marka var yorumları güzel hemde şarjlı ondan almayı düşünüyorum 500 civarlarında. Kabloya bağlı kalmak beni sıkabilir diye düşündüm. Manuel olanda çok zor oluyor ilk bebeğimde almıştım kollarım kopuyordu
NerminAyla zeynosileannis ben aldım ikili olan 650 TL idi. Yorumları iyi ama ebn kullanamıyorum elimle sağınca daha çok geliyor pompaya bir damla bile gelmiyor. Ben beceremedim sanırım. Sırf fiyatı uygun diye almıştım. Şu en çok bilinen pahalıları alsam işime yarar mıydı bilmiyorum.
dogurangaplumba Sivas58-46 ben ilk zamanlar manuel kullandım sonra şarjlı pompa aldım elektrikli alacaksanız bir tane de manuel alın derim çünkü arabada yada dışarda bir yerde sağım yapmanız gerekebilir elektrik her emzirme odasında bulunmayabiliyor
Shrr- Sivas58-46 kesinlikle elektrikli hele sütünüz azsa normal olanlar hiçbir ise yaramıyor ben philips kullanıyorum