Paronayanne Kızlar adet düzensizliği normal mi geçen ay oldum bu ay olmadım korkuyorum ya test yapmaya doğum yapalı 3 ay oldu cesaret edemiyorum
bykarakan Paronayanne korunuyosanız daha az korkun. Bende kırkımın çıktığı gün regl oldum sonrası düzenliydi
Paronayanne bykarakan evet bende öyle oldum kırdım çıktı ve adet oldum ama bu ay olmadım korkuyorum yani. Korunuyorum ama burda öyle şeyler okudum ki açıkçası test yapmaya bile cesaretim yok
bykarakan Paronayanne hakkınızda hayırlısı olsun korkmak birşeyi değiştirmeyecek isterseniz bi test yapın