Eda1254 Hamileanne benimde eşim Umay ismini çok istiyo iki isim kullanilmiyo bence tek isim daha güzel
Hamileanne Melodimm umay bende çok sevdim tam içime sinmesini istiyorum çünkü çevremde yaşadığım bölgede bu isim hiç yok teşekkür ederim 🙏🏻