Merhaba isal ve ateş ile belirtilerim basladi. Acildeki doktor parol serum takti ateşim düştü. Isal için de antibiyotik verdi enfeksiyon kapmişsın dedi. Crp degerim 115 cikti . 2 gündür antibiyotigi kullaniyorum ama isalimde degisiklik yok. Neler yapilabilir boyle birsey yasayan oldu mu