Ahmerrr bende gebeliğime kadar hiç burnumun kanadığını bilmezdim, aşırıcı derecede kanardı benim,ağzımdan burnumdan gelirdi o derece ama gebelikte normalmiş gittim doktora,endişelenmene gerek yok,anneliğin zorluğu daha doğmadan başlıyor işte☺️sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🕊️