Kızlar infertilite bölümüne gidicem 3 günü gel demişti akşam 11 civarı pembe silince leke geldi lekede dediğim skintinhafif sefafin bir şeyi olarak sabah ve lavaboya gittim afedersiniz pedde 1 damla leke var yeni yeni kanama başladı damla damla demem su salı hunumu 3 günüm oluyor yoksa Çarşamba mi hangi gün 3 gün oluyor lekwlwnmwyi saymalimiyim