Kızlar bende ishal olmadı ama iltihap çokmuş kanda
2 serum 1 tane de antibiyotik serum takıldım 3 günde toparladım rotavirüs salgını varmış zaten bende ishal olmadı ama 1 gün bıyunca sürekli istifra ettim hamileyken çok zormuş hastalanmak. Ama dedikleri gibi bana da maflor reflor falan iç dedi onu içtiğimde rahatlıyordum